2013-12-27
22:54:01

Mina mål 2014

- träna mer. Jag ska skaffa nytt gymkort och verkligen ge mig fan på detta. Träna 2-3 ggr i veckan och inte ge upp.
- försöka komma in på högskolan. Ska plugga inför högskoleprovet och söka in till hösten och verkligen hoppas på att jag kommer in.
- försöka koppla av mer. Att inte vara stressad hela tiden utan kunna unna mig ett bad kanske en gång i veckan, det är ju underbart om det kunde gå.
- spara ännu mer pengar. Göra en budget varje månad som jag ska hålla och lägga undan mer pengar. 
- umgås ännu mer med mina vänner som bor längre bort. Jag ska umgås med vännerna ännu mer som man säger "nu ses vi i veckan, var så länge sedan" och så gör man inte det. Ska verkligen bli bättre på det.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: