2013-06-27
00:46:48

Lilla Deltisen..

Min underbara faster var i stallet nr jag kom dit idag. Hon hade tagit in hästarna, fixat maten och börjat mocka. Då var det bara för mig att börja borsta och hoppa upp på Delta. I början kändes hon som vanligt, men när jag skulle börja trava så kändes hon inte alls ren. Jag hoppade av och då så jag att hon inte tog i ena bak benet. Jag gick runt och sprang bredvid henne och mycket riktigt hon var halt :(
Jag och faster kände igenom henne ordentligt, spolade av benet för att se efter sår men hittade ingenting. Carro kom dit och tittade, då var Delta ännu värre.. Vi spolade lite vatten och tog på liniment så ska Carro se hur hon är imorgon..
Usch hoppas det inte är något, lilla tjejen <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: