2014-06-30
01:16:39

Min fina lägenhet.

Åh nu har det äntligen hänt lite saker i min lägenhet! Jag har väntat väldigt länge på att en målare ska komma hit och tapetsera om mitt storarum. I onsdags kom de hit och resultatet blev så bra! ♥

I ett bra tag har jag kikat efter ett nytt köksbord då mitt förra var ett barbord och jag ville ha ett "vanligt". I måndags tog jag tag i att sälja mitt köksbord och dagen efter kom en som köpte det. Men eftersom min målare kom hit i onsdags och min lägenhet var i en enda röra så kände jag att jag kunde vänta med köksbordet. Igår åkte jag till affären och skaffade mig i ett bord och jag är så nöjd.
 
Nu älskar jag min lägenhet ännu mer, det är en helt ny känsla härinne ♥ 
Det enda som jag ska göra nu är att fundera ut hur jag vill ha allting (i köket är det lite tomt och i storarummet är alla väggar tomma). Åh jag tror detta kommer bli så bra när jag är klar!
 
Valde fondvägg på ena väggen och resten blev vitt ♥
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: