2014-11-19
00:25:01

50 frågor.

1. Vad kommer du döpa din framtida dotter till? Jag älskar verkligen namnet Tindra, så om jag får bestämma så blir det lätt Tindra.
2. Saknar du någon? Ja och även de som inte finns kvar hos mig idag.
3. Vad skulle du svara om någon sa att var vacker just nu? Det beror helt och hållet på vem som säger det, för just nu så känner jag mig inte så fräsch och sitter i mjukis kläder. Men antagligen hade jag väl sagt tack haha.
4. Har någon någonsin sagt "det är inte du, det är jag"? Nej.
5. Vad ser du framemot den närmsta veckan? Att bara vara och umgås med de som ger mig positiv energi som jag verkligen behöver just nu. 
6. Gick du ut eller stannade du hemma igår? Jag var hemma.
7. När gick du och la dig igår? För sent, halv 3.
8. Har någon sett dig i bara underkläder under de senaste 3 veckorna? Ja.
9. Vad gjorde du klockan 15:00 idag? Åt gröt och kollade på Glee med bästa vännen.
10. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" utan att mena det? Nej verkligen inte, älska är ett sådant starkt ord.
11. Skulle du kunna låta bli att dricka alkohol resten av ditt liv? Alltså nej jag tror inte det faktiskt.
12. Har du någonsin låtsas att du gillar någon? Ja och det handlar inte bara om killar.
13. Skulle du kunna låta bli att röka en cigarett för resten av ditt liv? Ja det skulle nog gå om man har viljan.
14. Finns det någon i ditt liv som alltid kan få dig att le? Ja flera stycken och det är jag glad över.
15. Har du svårt att komma över någon som du har haft känslor för? Har bara haft svårt för en.
16. Tänk efter till för 5 månader sedan, hade du känslor för någon? Nej hade typ kommit över det då.
17. Har du någonsin varit så arg att du har börjat gråta? Ja flera gånger.
18. Har du hållt någons hand denna veckan? Jajjemän!
19. Var din senaste kyss i en säng? Nopp i en hall.
20. Vem träffade du senast? Bästis som sitter bredvid mig.
21. Vad var det senaste du sa högt? "Jag tar en paus vid 25".
22. Har du någonsin kysst 3 eller mer personer på en kväll? Nej bara två ;)
23. Vart hade du sex senast? I en säng.
24. Är du bra på att dölja dina känslor? Extremt bra faktiskt.
25. Använder du kinapinnar? Haha alltså jag är sämst på att äta med de, men försöker lära mig de. Men använder bara det när jag äter sushi.
26. Vem delade du säng med senast? Bästis.
27. Lysnnar du på musik just nu? Om man räknar reklamen som hade någon ful låt så ja.
28. Finns det något du vill ha just nu? Snö och jul.
29. Var dina senaste 3 kyssar från samma person? Japp från pojkvännen.
30. Hur har du mått i hjärtat den senaste veckan? Ja den senaste veckan har vart bra så hjärtat har mått bra och vart lyckligt ;)
31. Använder du luvan på luvtröjor? Bara på de som är lite pösiga, så mysigt.
32. När kramade du någon av det motsatta könet? I söndags av min pojkvän när jag skulle gå.
33. Har du något smeknamn? Ja men orkar inte rabbla upp det för har lite olika speciellt från bästis.
34. Har du någonsin låtit bli att säga något viktigt till någon? Ja det har jag, för har svårt att säga sådana saker ibland men börjar bli bättre.
35. Finns det någon stress i ditt liv just nu? Ja över mitt knä, ska till ortopeden på torsdag och är extremt stressad över det.
36. Har du någonsin ljugit för att få dig att framstå som en bättre person? Nej försöker alltid att vara mig själv.
37. Finns det något i ditt liv som du skulle vilja ha ogjort? Ja det finns en del saker.
38. Kärlek är det finaste som finns, eller vad tycker du? Ja kärlek är något speciellt.
39. Önskar du dig något 11:11 och 22:22? Nej jag gjorde det förr men inte längre.
40. Vad har du på handleden just nu? Ingenting förutom att min tröja är över mina handleder.
41. Är du singel/upptagen/hjärtekrossad/förvirrad eller väntar på de oväntade? Upptagen.
42. Vart köpte du tröjan du har på dig? Cubus, fast det var inte jag som köpte den utan bästis.
43. Har du någonsin ångrat en kyss? Ja flera gånger faktiskt.
44. Har du legat med någon denna veckan? Nej.
45. Har du varit kåt de sernaste 2 dagarna? Nopp.
46. Vad gjorde du för ett år sedan? Alltså jag har det sämsta minnet så jag har faktiskt ingen aning vad jag gjorde i november förra året, jobbade och umgicks med familj och vänner typ. 
47. Saknar du det du var och hade för 6 månader sedan? Nej för då var jag en förvirrad person som inte visste någonting.
48. Vill du helst sova ensam eller med någon? Helt klart med någon.
49. Har du någonsin ljugit om vad du känner för någon? Japp ljög för mig själv om det också.
50. Tänk på den senaste personen som sa "jag älskar dig" tror du den menade det? Ja det tror jag verkligen.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: