2014-10-02
13:26:35

bara för att jag har tråkigt så kommer lite frågor.

Vem ringde du senast? Bästis
Vem ringde dig senast? Mormor
Föredrar du att ringa eller skicka sms? 
Skicka sms
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
När såg du senast din mamma? För 2 veckor sen tror jag
Vilken är din favoritplats? Jag har många
Vad tror du att du befinner dig om 10 år? Shit svår fråga, men antagligen kvar här i Göteborg 
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Haha bästis helt klart
Hur stor är din säng? 140
Sover du med eller utan kläder på dig? Med tröja och trosor
Hur många kuddar har du i sängen? 6
Är du social? Beror på
Vilken är din favoritglass? Mjukglass med lakrits strössel
Tycker du om kaffe? Nej fyfan
Kan du spela poker? Hahah nej
Vill du ha barn? Absolut
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder eller grejer till lägenheten
Flirtar du mycket? Hrm det kan jag faktiskt inte påstå
Hur länge har du campat som längst i ett tält? Tror inte ens att jag har tältat
Har du några piercingar, var isåfall? Ögonbrynet, tungan och navel
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans
Väljer du filmkväll framför utekväll?  Beror på humöret faktiskt
Vad tycker du om dig själv? Jorå
Din sämsta egenskap? Kommer inte på någon just nu
Är du en dag eller nattmänniska? Nattmänniska, annars hade det vart lite jobbigt med tanke på att jag har nattjobb
Vad har du på dig just nu? Pyjamasbyxor och tröja
Är du nöjd med ditt utseende? Ja det är jag allt
Är du i ett förhållande just nu? Jajjemän
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej faktiskt inte
Har du kysst någon kompis någon gång? Ja
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? Blir nog alla vänner från Vedis som bor i Småland eller Skåne
Vem kramade du senast? Bästis
Vem vill du träffa oftare? Benne
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: