2014-10-12
18:02:37

Visste ni detta?

♦ När jag lyssnar på musik från Spotify så har jag en speciell ordning på låtarna.
♦ Jag blir lätt rastlös.
♦ När jag ska gå och lägga mig så måste jag känna på dörren minst 3 gånger så att den verkligen är låst.
♦ Jag är en sådan person som inte kan en sak åt gången utan gör alltid typ 10 olika saker samtidigt.
♦ Jag är besatt av hushållspapper, jag använder det till ALLT. Det är helt sjukt, jag kan lätt ta slut på 2 rullar under en dag. 

♦ Jag gillar inte överraskningar.
♦ När jag har ätit och blir jättemätt så blir jag varm om mina kinder.
♦ När jag fryser så får jag ont i mitt ena öra.
♦ Jag blir jättegrinig om det är stökigt hemma.
♦ Jag hatar kall pasta.

♦ Min favoritplats i Göteborg är Sillvik, där kan jag sitta hur länge som helst oavsett väder.
♦ Jag skriver aldrig med blyertspenna.
♦ Jag är lättskrämd.
♦ Jag lägger mina kläder i färgordning.
♦ Min favoritplagg är hoodtröja.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: