2015-08-20
10:47:39

Lite frågor

Vad gör du just nu?
- är hemma hos min syster

Vad gjorde du för exakt ett halvår sen?
- nu räknade jag bara lite fort men då var det mars och då hade jag precis börjat på mitt nya jobb så var i full igång att lära mig nya saker där bland annat.

Vad är det sämsta med denna veckan?
- att jag ska jobba 6 dagar denna veckan, så sjukt segt. 

Vad ska du göra i höst?
- antagligen jobba kvar där jag är nu och kanske läsa historia vid sidan av.

Vad önskar du att du gjorde just nu?
- oj svårt jag har faktiskt ingen aning.

Har du några planer inför slutet av sommaren?
- gå på systers bröllop och jobba.

Vad borde du göra men orkar bara inte?
- bland annat städa lägenheten, gör iordning gaderoben och framförallt börja träna

Vad är det bästa du vet?
- att vara med de jag älskar framförallt. Sen gillar jag även en nybäddad säng fy vad underbart

Vad ska du göra de resterande dagarna av veckan?
- jag ska jobba till lördag kväll, sen på söndag ska jag bara ta det lugnt och få ny energi.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: