2015-02-19
01:32:54

20 roliga frågor.

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?
Hrm svårt. Men tror faktiskt att jag skulle valt Greys anatomy.

2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?
Delfinskötare eller veterinär! 

3. Vilken är din favoritdoft?
Kokos och killens parfym.

4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?
Haha, på någon fin paradis ö typ.

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?
Umgås med de jag älskar.

6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet?
Oj svårt, men tror att det hade vart väldigt annorlunda. Jag tror till exempel inte att jag hade flyttat hemifrån. Jag hade säkert haft motorcykel körkort haha.

7. Vilket är ditt favoritverktyg?
Ehum vet inte, men typ skruvmejsel.

8. Vad gör du om tio år?
Bor i ett hus, har förhoppningsvis barn. Har en underbar kille och jobbar med mitt drömjobb.

9. Vilken är din bästa danslåt?
Haha asså dansar bara hemma typ och då är det till vilken låt som helst.

10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?
Kläder antar jag.

11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?
Blivit asglad och chockad typ.

12. Vad tycker du om ordet hen?
Alltså det är ett bra ord men tycker det har blivit alldels för mycket om det.

13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak?
Mina kladdkakemuffins, för att jag älskar choklad och är helt galen i de!!

14. Vad tycker du om köttkonsumtion?
Ingen åsikt.

15. Är du beroende av något?
Ja det finns flera saker som jag är beroende av.

16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?
HAHA va?

17. Vad gör dig riktigt förbannad?
När folk ljuger och när folk som står mig nära sviker.

18. Har du något riktigt bra husmorstips?
Nej?

19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?
Det enda reklamen jag gillar är typ ICA.

20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?
Asså både jag och nej. Nu vågar jag stå upp för mig själv som jag intee gjorde förr. 
Sen är jag lika barnslig nu som då haha!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: