2015-01-27
08:35:25

Indoor walking

Då är man hemkommen från passet! Jag som i vanliga fall verkligen avskyr att träna på cross trainern så gillar jag indoor walking skarpt. Jag tycker att det är riktigt skoj och instruktören har blandade övningar som gör det hela annorlunda. Det är nog det som gör att jag tycker om det så mycket och när det gäller cross trainern så måste jag nog ha en som puschar en och blandar allt för annars blir jag uttråkad haha :) 

Dessutom trodde jag att morgonpassen skulle vara hemska men det kändes väldigt bra att göra det såpass tidigt så har man hela dagen på sig att göra annat.
Det känns underbart att jag har kommit igång med träningen, jag har satt lite mål som jag ska klara av!! :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: