2015-06-03
21:11:10

Frågor med svar.

1. Vem är din bästa vän?
Manda
2. Vad har du för skostorlek
Antingen 38 eller 39, beroende på vad det är för sort.
3. Brukar du skratta för dig själv? 
Ja när jag är riktigt trött..
4. Vilket är ditt favoritnummer? 
Nummer 9 helt klart.
5. Vad var det senaste du åt? 
Från Max :)
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? 
Ljusblå!!
7. Hur är vädret just nu? 
Solen skiner men blåser som fan.
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? 
Bästis
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet?
Vad han har för personlighet och ögonen. 
10. Tv eller dator? 
Nu hade jag valt tv för har börjat kolla på det mycket mer!
11. Favorit TV-program? 
Greys!
12. Har du några syskon
Ja jag har tre syskon, två storasystrar och en lillebror.
13. Längd? 
163 cm.
14. Hårfärg? 
Just nu är det svart, är brunett egentligen.
15. Ögonfärg? 
Bruna.
16. Använder du kontaktlinser? 
Nej.
17. Favorit högtid? 
Julafton helt klart!
18. Favorit månad
Har faktiskt inte någon favorit månad, så tråkig jag är haha.
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? 
Haha ohja!
20. Vilken var den senaste filmen du såg? 
Maria Wern
21. Favoritdag på året? 
Jag tror inte jag har någon favoritdag sådär faktiskt.
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? 
Jag har aldrig frågat någon men jag tror att jag nog skulle vara det. Jag hade nog väntat på att den andra personen frågat. OM jag inte känner personen ifråga..
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? 
HAHAHAHA nej..
24. Kramar eller kyssar? 
Kramar alla gånger.
25. Choklad eller vanilj? 
Choklad!!!
26. Har du tatueringar? 
Ja 3 stycken. En 4e på g!
27. Vad lyssnar du på just nu? 
Tv som är igång :)
28. Är du kär i någon kändis? 
Nejj.
29. Vilka böcker läser du just?
Inga :)
30. Piercingar? 
Naveln, tungan och ögonbrynet.
31. Vad gör du just nu? 
Kollar tv.
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? 
Är inte så förtjust i popcorn men får bli de smöriga isåfall.
33. Hundar eller katter? 
Hundar är mitt favoritdjur.
34. Favoritblomma?  
Har ingen då jag inte gillar blommor så mycket.
35. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? 
Tror faktiskt inte det.
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? 
Nja alltså har så svårt att lita på folk överhuvudtaget så nej. 
37. Har du älskat någon nångång?
Ja verkligen. 
38. Vem vill du träffa just nu? 
Några kompisar man inte har träffat på länge och Johan vill jag träffa nu.
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? 
Ja det är jag :)
40. Har du någon gång skjutit med en pistol? 
Nej verkligen inte
41. Gillar du att flyga med flygplan? Alltså jag har inget emot det.
42. Höger eller vänster-hänt
Jag är högerhänt.
43. Hur många kuddar sover du med? 
Jag har 6 kuddar i sängen men sover nog med typ 3.
44. Saknar du någon? 
Ja förutom min kille så saknar jag farmor och morfar så jävla mycket.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: