2015-03-24
23:01:51

Det börjar att vända

Har jobbat varje dag sen i torsdags och jag trivs så himla bra på jobbet & har fått sådana underbara kollegor. 
Dock kommer vi att splittras snart och gå till olika avdelningar vilket är blandade känslor, jag vill komma in på en riktig avdelning men vill inte splittras från denna grupp.. 
Men jag och ett gäng tjejer planerar att ta en after work någon dag. Det lutar mot att träffas hemma hos en tjej, ta med sig lite gott (verkar bli Tapas) och dricka lite vin, så underbart! 

Jag börjar komma in i rutinerna mer och mer för varje dag som går men måste få in att träna också. Har nämligen tagit lite paus ifrån det för att jag har vart helt slut på kvällarna men ska verkligen planera in allt så att jag orkar träna med. 

Känns verkligen att jag börjar komma till rätta i mitt liv, att jag mår så mycket bättre och att jag börjar bli mitt riktiga jag igen. 
Det enda som fattas nu är sommaren.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: