2015-03-17
23:31:18

Här ska det vara någon bra rubrik.

1. Vad var din favoritmat när du var liten? Och vad är det nu? 
Har alltid och kommer nog alltid vara grillat kött med majskolv och potatissallad.
2. Vilken är din mest spelade låt på Spotify?
Tror att det är Divine sorrow.
3. Vad skulle du döpa din självbiografi till?
Hahhaha alltså nu har jag den sämsta fantasin någonsin men typ "story of my life" eller något haha.
4. Favorit tvprogram?
Livet på BB och unga mödrar.
5. Vilken var den senaste film/serie som fick dig att gråta?
Marley och jag.
6. Vad saknar du mest med att vara barn?
Att allting var så lätt och man inte hade någonting att oroa sig över.
7. Vin eller sprit?
Vin.
8. Favoritfärg?
Turkos
9. Hemmakväll eller utekväll? 
Det beror på vilket humör jag är på, men får nog bli hemmakväll.
10. Är du kittlig? 
Japp.
11. Favoritfrukt?
Vattenmelon och clementiner.
12. Vad värdesätter du mest i en vänskap? 
Att man litar på varandra och har skoj.
13. Vad sjunger du på en kareokekväll?
Jag brukar ju inte sjunga kareoke direkt men om jag skulle göra det så skulle jag säkert ta någon gammal låt som typ aqua eller något sånt haha.
14. Favoritdjur på zoo? 
Zebra.
15. Hur många kuddar sover du med?
3.
16. Bergodalbanor, älskar eller hatar? 
Det är en liten hatkärlek till det där. Jag är extremt höjdrädd men när jag väl sätter mig i de så kan det vara skoj, beroende på hur själva berodalbanan är.
17. Favoritfilm? 
Alla Nicholas Sparks filmer
18. Hur länge duschar du? 
Jag duschar extremt länge, typ 45 min till 1 timme.
19. Tror du på spöken? 
Ibland.
20. Om du måste byta namn vad skulle du heta?
Tindra.
21. Sover du med dörren öppen eller stängd?
Här hemma sover jag med öppen men när jag är hos pojkvännen så är den stängd.
22. Har du några tvångstankar? 
Japp, måste alltid känna på dörren så att den är låst.
23. Vad har du för åsikter om långdistansförhållanden?
Så länge man litar på sin partner så är det inga problem. Kan nog vara jobbigt att inte kunna ses ofta osv men antar att det gör förhållandet starkare.
24. Har du ett förhållande?
Ja det har jag.
25. Har du bra självförtroende? 
Det går upp och ner för varje dag som går, men mestadels har jag det.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: