2015-05-10
02:03:26

Kvällsfunderingar.

Jag har gått och funderat på en sak väldigt länge.. Det är att oavsett hur mycket jag än tränar på gymmet, uppnår mina mål osv så kommer jag aldrig bli riktigt nöjd.. Och då handlar det inte om min kropp eller någonting utan det är själva träningen. Jag behöver träning i mitt liv för att må bra och vara mig själv MEN när jag gymmar så är jag aldrig mig själv till 100% ändå.. Jag har funderat på varför och jag har kommit fram till att jag saknar fotbollen för mycket, det var på planen jag mådde som bäst och var mig själv till 100% efter träningarna också. 
Jag var så mycket lugnare då än vad jag är nu trots att jag tränar i stort sätt lika mycket som då. Jag har väl kanske inte insett det förrän nu hur mycket fotbollen betyder för mig och att jag verkligen vill spela igen, det hade verkligen vart drömmen. Jag tror att jag har försökt att förtränga hur ont det faktiskt gör att jag slutade, men då hade jag min knäskada. Visst jag känner av den nu med men vem säger att det inte skulle funka? För jag har ett tungt jobb nu där jag belastar knät väldigt mycket men känner faktiskt inte av någonting i det. 
Jag skulle så gärna vilja testa att spela igen för att se hur det går, men nu är det faktiskt jobbet som hindrar mig.. Men om jag skulle få andra tider så kanske man skulle testa? Det skadar ju faktiskt inte..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: