2015-09-14
01:34:09

Rörigt inlägg

Herregud vad mitt huvud går på högvarv nu för tiden.. Den senaste tiden har jobbet tagit en stor tid då det är övertider på helger samt att vid 2 tillfällen har jag hoppat in och jobbat natten, vilket har betytt att jag har jobbat ifrån 15:35-03:00 eller 06:30 på morgonen. 
Detta resulterar till att jag har svårt att varva ner om kvällarna och är istället helt speedad och kan inte somna.
Jag ska dock försöka få bort denna stress och försöka varva ner genom att gå till gymmet på morgonen innan jobbet för att få bort all energi. Det enda problemet är att jag har så svårt att börja med träningen, det tar tid för mig att både hitta motivation och få in rutinen.. 
Jag får helt enkelt utmana mig själv i detta, sätta upp mål och när jag har nått målen så kan jag belönas med något.. Det kanske skulle få mig att hitta viljan igen, för jag vet att jag kan innerst inne..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: