2013-04-28
18:16:00

fina starlight

Åkte till stallet direkt efter jobbet. Idag var Starlight väldigt seg/trött. Han ville flera gånger sakta av från trav till skritt haha. I vanliga fall brukar han vara lite busig med mig, han gör aldrig något dumt utan bara busar till det. Men idag var han väldig lugn. Till en början var han väldig okoncentrerad och tyckte att fåglarna var mycket intressanta. Efter mycket tempo växlingar från trav till skritt och från trav till halt så började han sakta men säkert lyssna på mig. Jag gjorde mycket volter, både stora och små, gjorde serpentiner och det var mycket trav som gällde. 

Han tycker det är ganska jobbigt då jag lägger in små volter överallt men det gjorde så jäkla mycket, han blev så underbart fin i slutet. Avslappnad och lyssnade otroligt bra ♥ Helt klart att jag var nöjd med ponnybus idag, fina Starlight ♥♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: