2014-12-31
12:56:47

2014 lista

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Det jag kommer på är bara negativa saker haha. Så passar på den frågan. 

Har du några nyårslöften?
Alltså egentligen kan jag tycka att det är lite töntigt med löften, men jag har mål och det är att komma igång med träningen ordentligt och det känns som att jag kommer klara det nu!

Bästa köpet?
Grejer till lägenheten.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Haha har bara vart i Sverige i år!

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Att inte lyssnat mer på mig själv och min kropp.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Alltså både och, i början av året var jag jätteglad sen så var jag ledsen och de senaste månaderna har vart en berg och dalbana. 

Favoritprogram på TV?
Paradise hotel, Pretty little liars och Greys anatomy.

Bästa minnet från 2014?
Augusti månad.

Vad ser du mest fram emot med år 2015?
Träningen.

Bästa boken du läste i år?
I kroppen min.

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Ingen aning.

Största framgång på det privata planet?
Att jag har börjat säga ifrån ordentligt, börja säga vad jag verkligen känner.

Största misstaget?
Att jag inte lyssnade på mig själv och mina vänner. Sa saker till fel personer.

Vad spenderade du mest pengar på?
Saker till lägenheten.

Något du önskade dig och fick?
Massa kärlek.

Något du önskade dig och inte fick?
Svar om mitt knä.

Mest stolt över?
Att jag har börjat tänka mer på mig själv.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: