2014-07-11
15:20:12

Dag 8. Om mig.

Heter då Sandra, är 20 år och bor på Hisingen i Göteborg. Min familj består av min mamma och hennes man, min pappa och hans tjej, mina två storasystrar, min lillebror, min mormor och mina två systersöner.
Jobbar som undersköterska på natten på ett sjukhus men vill plugga vidare till sjuksköterska eller något annat spännande! 

Jag är en person som är snäll men är mycket envis. Jag har ett humör som inte är så roligt alla gånger, men oftast är jag faktiskt glad! Barnslig det kan jag verkligen vara och kan också vara en liten retsticka.

På fritiden är jag med mina vänner, gymmar eller är i stallet. Förr spelade jag också fotboll men fick tyvärr lägga av för att jag fick min jäkla knäskada. Min allra bästavän är Manda och hon är den enda som känner mig helt och hållet, hon känner mig bättre än vad jag gör med mig själv. 

 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: