2015-11-05
09:31:24

Kämpar på

Det händer väldigt mycket i mitt liv just nu så att jag själv knappt hinner med. 
Jobbet tar upp en väldigt stor del i livet med tanke på att det är mycket att göra. I måndags jobbade jag över till 03:00 och sen på söndag ska jag jobba med. Ja det är sjukt mycket där plus att det är mycket som händer runt omkring. Men jag försöker att vara positiv och kämpar på men vissa dagar vill man verkligen bara lägga sig under täcket och sova typ haha. 
Man försöker att gå upp tidigt för att kunna göra andra saker också men iböand går det bara inte så träningen har fått ta otroligt mycket stryk tyvärr. Jag tycker att det är sjukt tråkigt men jag kommer hitta tillbaka till det snart igen det är jag övertygad om :)
Det är träningen jag är mest ledsen över men jag måste acceptera läget ibland även om det är jobbigt så måste man acceptera att vissa veckor är det så men att man antagligen kommer tillbaka! 
Så nu ska jag verkligen blicka framåt så att jag kommer igång igen.. 
Kommentar:
2015-11-07 @ 23:22:24
#1: Anonym

Hej hej Sandra kram virre

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: