2013-05-22
22:15:00

man får se det positiva.

Efter att jag och syster hade vart på sjukhuset satte vi oss på Espresso House och åt en rejäl frukost. Vi satt och snacka om allting och bara hade en mysig stund.
När frukosten var uppäten trotsade vi regnet och gick ut för att gå till hållplatsen för att bege oss in mot stan. Vi kikade efter saker till min lägenhet. Jag blev helt kär i ett par soff kuddar som jag verkligen ska ha i min nya lägenhet!
 
Det som jag fick följa med mig hem idag var en svart klänning från H&M som jag ska ha på farmors begravning. Den satt hur bra som helst och kostade endast 100 kronor.
 
Efter trippen i stan åkte vi hemåt, dock träffades vi efter en timme igen för att luncha ihop med Michaela också. Sedan drack vi tee och snackade.
 
En riktig mysig dag helt enkelt ♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: